Wysłany: Wto Maj 18, 2010 23:18 Temat postu: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
###############################################
EDIT:
Na prośbę Zarządu Wspólnoty otwieram nowy wątek w którym będą
zamieszczane wybrane komunikaty do mieszkańców.
Miejsce to przeznaczone jest do zapisu tylko dla ZW,
wpisy innych użytkowników będą natychmiast kasowane.
Forum nie jest oficjalną drogą komunikacji ZW/Adm z mieszkańcami,
dlatego wszelkie pytania do w/w należy kierować pod
adresy e-mail podane w temacie Ważne kontakty.
Moderator
###############################################
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, iż zgodnie z naszą obietnicą, pierwsza ankieta wystosowana do Państwa została rozesłana na indywidualne skrzynki mailowe. Link do ankiety znajduje się również na stronie naszego osiedla www.osiedlenadwoda.tx.pl w strefie dostępnej po zalogowaniu.
Zachęcam Państwa do wypełnienia niniejszej ankiety, która pozwoli nam zapoznać się z opinią znaczącej części Członków naszej Wspólnoty.
Wyniki procentowe zostaną opublikowane w naszym kolejnym biuletynie.
Wysłany: Śro Cze 09, 2010 7:58 Temat postu: Informacje
Szanowni Sąsiedzi,
Z przyjemnością informujemy, iż na naszej osiedlowej stronie www.osiedlenadwoda.tx.pl zamieszczony został nowy regulamin pracy ochrony, który został stworzony zgodnie z wynikami przeprowadzonej ankiety. W głosowaniu wzięło udział 118 osób. 7 głosów zostało uznane za nieważne. Wyniki zostaną Państwu zaprezentowane szczegółowo w Biuletynie nr2.
Adres www strony osiedla nie uległ zmianie i został zachowany, jednak wraz ze zmianą zarządcy nastąpiła konieczność jej przebudowy. Zmiany widoczne są już przy odpaleniu strony głównej, a jej treść będzie stale uzupełniana i uaktualniana. Państwa dotychczasowe loginy i hasła dostępowe nie uległy zmianie.
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 11:29 Temat postu: Biuletyn informacyjny
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, iż na stronie naszego osiedla www.osiedlenadwoda.tx.pl w strefie dostępnej po zalogowaniu opublikowany został Biuletyn nr 2. Został on również rozesłany na Państwa indywidualne skrzynki mailowe.
Cieszymy się, że nasza inicjatywa spodobała się Mieszkańcom.
Dziękujemy zarówno za słowa pochwały, jak i krytyki.
Oczywiście wszelkie pomysły dotyczące wyglądu i zawartości merytorycznej mile widziane.
W bieżącym numerze znajdą Państwo informacje nt:
• Reklamacji złożonych do firmy Arskom;
• Nowego Zarządcy naszego Osiedla oraz osób współpracujących;
• Wyników ankiety dot. ochrony;
• Regulaminu ochrony, który powstał na bazie Państwa odpowiedzi;
• Kancelarii prawnej, z którą Zarząd podpisał umowę;
• Pogotowia lokatorskiego- firmy Mizan;
• Ograniczenia zakresu usług firmy Amlux;
• Wznowienia współpracy z firmą Misiek Garden;
• Pozostałych tematów, jakimi zajmował się Zarząd;
• Ważnych informacji Zarządu.
Na końcu Biuletynu znajduje się informacja dot. ważnych numerów- będzie ona stałym elementem każdego wydania.
Jeśli uważają Państwo, że brakuje jakiegoś istotnego kontaktu prosimy o informację.
Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy cały czas do Państwa dyspozycji pod adresem:
zarzad@osiedlenadwoda.tx.pl
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 7:22 Temat postu: Ankieta nr 2
Drodzy Sąsiedzi,
Zwracamy się prośbą o Państwa opinię dotyczącą wygrodzeń ogródków. Ponieważ sprawa dotyczy estetyki całego naszego Osiedla bardzo prosimy o wypełnienie ankiety również przez osoby, które nie posiadają ogródków.
Ankieta umieszczona została w strefie zamkniętej na naszej stronie osiedlowej www.osiedlenadwoda.tx.pl
Ankieta będzie dostępna do dnia 09.07.2010r.
O wyniku poinformujemy.
Wysłany: Pią Lip 30, 2010 7:41 Temat postu: Re: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
Szanowni sąsiedzi,
W dniu wczorajszym, tj. 29.07.2010 został odgrodzony i czasowo zamknięty plac zabaw przy budynku 87. Przyczyną jest połamane drzewo, które grozi przewróceniem. W celach zachowania bezpieczeństwa prosimy nie przechodzić na teren odgrodzony taśmą.
Wysłany: Pon Paź 11, 2010 21:29 Temat postu: Re: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
Szanowni Sąsiedzi!
Cieszymy się z Państwa aktywności na niniejszym forum, którą odbieramy jako przejaw troski i zainteresowania problemami, które dotyczą nas wszystkich. Jest to dla nas zarazem cenne narzędzie pracy w poznaniu Państwa opinii na różne tematy.
Poniżej postaramy się skomentować i zająć stanowisko w ostatnio poruszanych.
1. Planowane spotkanie z parterowcami nie mogło odbyć się z przyczyn logistyczno-finansowych. Nie dysponujemy pomieszczeniem mogącym zapewnić pole do swobodnej dyskusji. Niestety finansowanie osobnego spotkania z parterowcami mogłoby napotkać sprzeciw lokatorów, których problem nie dotyczy. Starając nie trwonić naszych wspólnych środków przyjęliśmy inne rozwiązanie, tj. elektroniczną ankietę, w której mogli wypowiedzieć się wszyscy mieszkańcy wspólnoty. Pojęcie ogólnie rozumianej estetyki osiedla leży również w interesie lokatorów z wyższych kondygnacji.
Jeżeli mamy inną możliwość realizacji spotkania z Państwem, prosimy o propozycje na mail zarzad@osiedlenadwoda.tx.pl
Naszym celowym zabiegiem było rozbicie problemu na dwie osobne uchwały. Jedna dotyczy ujednolicenia wygrodzeń, które powstaną w przyszłości, druga demontażu istniejących. Problem jaki dotyczy naszego osiedla musi być w jakiś sposób rozwiązany, aby w przyszłości nie pozostawiał niedomówień. Jeżeli nie zgadzacie się Państwo z treścią konkretnej uchwały prosimy o oddanie stosownego głosu.
Jak słusznie Państwo zauważacie od naszego powołania minęło już kilka miesięcy, ale wciąż zmagamy się z wieloma innymi problemami, na które musimy pilnie reagować, co zajmuje dużo naszego czasu.
2. Kwoty pobierane od Państwa w comiesięcznych czynszach są ściśle określone w budżecie zatwierdzonym na ostatnim spotkaniu Wspólnoty. Jako Zarząd musimy poruszać się w ramach które zostały nam narzucone. Naszym celem jest ich jak najefektywniejsze wykorzystanie.
Jako Zarząd pełnimy funkcję na bieżąco kontrolującą wydatki Zarządcy. Każdy przelew, przed jego dokonaniem, jest przez nas elektronicznie zatwierdzany.
Raport nad realizacją budżetu został przedłożony Zarządowi, a prace nad przyszłym przewidujemy na miesiące listopad/grudzień. Niestety typowym problemem młodych Wspólnot jest przeszacowanie lub niedoszacowanie budżetu. Naszym polem manewru jest negocjowanie kwoty zakontraktowanych usług w celu znalezienia oszczędności, z jednoczesnym zachowaniem jakości świadczonych zleceń. Podstawowym i priorytetowym zadaniem jest zachowanie płynności finansowej Wspólnoty, która pozwala na zaspokajanie potrzeb mieszkańców.
W ostatnim czasie zmuszeni zostaliśmy podąć decyzję o zmianie firmy sprzątającej. Wyniknęło to z dużej ilości uwag od mieszkańców dotyczących jakości świadczonej usługi. Obecnie jesteśmy na etapie wyłaniania nowej firmy, która przejmie obowiązki firmy AMLUX.
3. W ostatnim czasie pojawiły się wśród mieszkańców wątpliwości z tytułu opłaty pobieranej przez Zarząd. Kwota pobierana z tego tytułu wynosi 0,10zł/m2. Pozostałą część kwoty stanowi wynagrodzenie Zarządcy, o którego wysokości zostaliście Państwo poinformowani drogą mailową oraz powstałe w wyniku naszych działań oszczędności.
4. W kwestii wynajmu lokalu na potrzeby administracji rozpatrywanych było 6 mieszkań zgłoszonych do wynajmu, znajdujących się na terenie naszego osiedla. Dwoje właścicieli nie zgodziło się na wynajem pod biuro. W pozostałych ofertach decydującym kryterium była cena, której Zarząd nie zna, ponieważ koszty wynajmu lokalu ponosi firma zarządzająca, a nie Wspólnota.
5. Spadek naszej aktywności na forum związany jest z szeregiem pozostałych spraw, którymi aktualnie się zajmujemy. O szczegółach w formie zbiorczej dowiadujecie się Państwo z publikowanego cyklicznie biuletynu. Przypominamy, że oficjalną drogą komunikacji z zarządem jest adres zarzad@osiedlenadwoda.tx.pl, który jest przez nas na bieżąco monitorowany i pozwala nam na ustalenie harmonogramu prac podczas naszych zebrań. Podstawowym zadaniem forum jest wymiana opinii mieszkańców osiedla, a jego otwarta forma niejednokrotnie uniemożliwia nam zabieranie głosu w kwestiach, które nie powinny docierać do osób nie będących członkami wspólnoty.
Wysłany: Czw Paź 21, 2010 12:13 Temat postu: Re: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
Szanowni Państwo,
Miło jest nam poinformować, iż na naszą prośbę PKM S.A. planuje przeprowadzić dodatkowe spotkanie z mieszkańcami ul.Myśliwskiej oraz jej okolic. Tematem dodatkowych konsultacji jest lokalizacja przystanku "Wróbla Staw", który w skuteczny sposób umożliwi odciążenie ruchu na ul.Myśliwskiej oraz umożliwi swobodne przemieszczanie obecnym, jak i przyszłym mieszkańcom bez konieczności korzystania z przesiadkowego połączenia do przystanku PKM "Rakoczego".
Potwierdzony termin spotkania to 28 października, godz. 18, Parafialna Sala Neokatechumenalna nr 2 w Parafii pw. Miłosierdzia Bożego przy ul.Myśliwskiej 25.
Zachęcamy wszystkich Państwa do udziału w/w spotkaniu oraz do przekazania tej informacji innym zainteresowanym osobom z sąsiednich Wspólnot.
Wysłany: Czw Lis 25, 2010 1:12 Temat postu: Re: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
Szanowni Sąsiedzi,
Zgodnie z przekazaną Nam informacją w dniu wczorajszym podpisany został akt dotyczący własności ulicy w I etapie naszego osiedla. Droga oficjalnie stała się własnością miasta.
Wysłany: Śro Gru 29, 2010 19:36 Temat postu: Re: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
Szanowni Sąsiedzi,
Jak poinformował GPEC w związku z poważną awarią jaka miała dziś miejsce przy ul.Rakoczego, wystąpią przerwy w dostawie ciepłej wody oraz ogrzewania. Utrudnienia potrwają do godzin nocnych.
Wysłany: Nie Mar 20, 2011 21:40 Temat postu: Re: Komunikaty Zarządu Wspólnoty
Szanowni sąsiedzi,
W związku z przedstawionym przez ARSKOM pismem dotyczącym propozycji naprawy dachów, po krótce przedstawimy nasz komentarz.
Z zaskoczeniem i nieukrywanym zadowoleniem przyjęliśmy fakt przełamania pewnej bariery ze strony dewelopera. Propozycja wykonania naprawy na dachach, wiąże się z przyznaniem do faktycznie występujących na nich licznych wad.
Niestety ze względu na (do tej pory) złą wolę ARSKOM oraz ciągłe obarczanie winą za zalania Wspólnoty, do przedstawionej propozycji podchodzimy z rezerwą. W piśmie po raz kolejny zawarte są nieprawdziwe informacje, a zakres proponowanych prac jest nieokreślony.
Jeżeli propozycja naprawy okaże się być zgodną z zakresem usterek wskazanych w Ekspertyzie wspólnoty, przystąpimy do negocjacji z ARSKOM Sp. z o.o. S.k-a.
W przypadku braku wypracowania ugody i zażegnania konfliktu z ARSKOM w dalszym ciągu pozostajemy zdecydowani na wystąpienie w sporze sądowym.
Treść pisma ARSKOM zostanie Państwu przekazana drogą mailową. Dodatkowo umożliwimy deweloperowi udział przedstawiciela ARSOM na Zebraniu Wspólnoty w dniu 21.03.2011.
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.